PRAKTICKÉ PROVÁDĚNÍ INTRASTATU V ROCE 2025 – online
- Datum zahájení:
- 6. březen 2025, 09:00
- Datum ukončení:
- 6. březen 2025, 14:00
- Kód:
- 64897
- Cena:
- 2541.00 CZK (včetně DPH)
Popis
Datum konání:
6. března 2025
Časový harmonogram:
9.00 – 14.00 – odborný program
Lektor:
Mgr. Veronika TRAKALOVÁ
Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.
Ing. Jan BÍLÝ
Odborný rada v oddělení datové podpory statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.
Cena: 2100 Kč plus 21 procent DPH
Informace k online školení:
Školení proběhne přes Google Meet (přes odkaz v prohlížeči, bez nutnosti instalace). S lektory můžete v průběhu školení komunikovat buď písemně prostřednictvím chatu nebo můžete dotazy pokládat ústně nebo zaslat předem na náš email (info@intellego.cz). Minimálně 24 hodin před konáním obdržíte na Váš email přístupové údaje a podkladové materiály. Po celou dobu konání můžete kontaktovat naši technickou podporu (tel: 704 056 626). Vzdělávejte se moderně.
Zaměření školení:
Chcete se orientovat v oblasti Intrastat a efektivně zpracovávat statistické hlášení? Připojte se k našemu praktickému online školení, které vás provede všemi klíčovými aspekty Intrastatu!
Cílem školení je hlavně umožnit těm, kteří právě začínají provádět Intrastat nebo předpokládají, že s ním brzy začnou, získání všech potřebných informací a pramenů k nim o vykazování údajů do Intrastatu.
Současně má ale i konzultační formou seznámit ty, kteří již výkazy pro Intrastat vyhotovují, se správným a jednotným výkladem zejména těch ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu, jejichž provádění v praxi činí zpravodajským jednotkám a jejich zástupcům největší potíže.
Komu je školení určeno:
Školení mohou využít všichni, kteří obchodují s ostatními členskými státy Evropské unie, případně z nich dovážejí nebo do nich vyvážejí zboží z jiných důvodů a mají proto povinnost vykazovat údaje do Intrastatu, nebo jim může tato povinnost následně vzniknout. Stejně tak je vhodný i pro ty, kteří takové obchodníky zastupují při zpracování výkazů pro Intrastat.
Program online školení:
- Vznik a zánik povinnosti k vykazování údajů do Intrastatu
- Referenční období
- Zjednodušené hlášení
- Zboží sledované v Intrastatu
- Zboží nesledované v Intrastatu
- Způsoby předávání výkazů pro Intrastat celním orgánům
- Obsah a rozsah všech údajů vykazovaných do Intrastatu, s mimořádným zaměřením na fakturovanou hodnotu zboží, kódy povahy transakcí, třístranný obchod, kombinovanou nomenklaturu zboží, DIČ partnera a země původu ve směru vývozu
- Opravy a upřesňování údajů ve výkazech pro Intrastat
- Dobropisy
- Informace o kontrolách správného provádění Intrastatu, požadované dokumentaci při těchto kontrolách a sankcích za zjištěné chyby
- Diskuze, zodpovězení dotazů účastníků
Další informace:
Účastníci školení obdrží podkladový materiál.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice
IČ: 27509974 DIČ: CZ27509974
Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz
Telefon: +420722546496, +420727855400
Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.