Tisk

PRAKTICKÉ PROVÁDĚNÍ INTRASTATU V ROCE 2025 – online

Datum zahájení:
6. březen 2025, 09:00
Datum ukončení:
6. březen 2025, 14:00
Kód:
64897
Cena:
2541.00 CZK (včetně DPH)

Popis

Datum konání:

6. března 2025

Časový harmonogram:

9.00 – 14.00 – odborný program

Lektor:

Mgr. Veronika TRAKALOVÁ

Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.

Ing. Jan BÍLÝ

Odborný rada v oddělení datové podpory statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.

Cena: 2100 Kč plus 21 procent DPH

Informace k online školení:

Školení proběhne přes Google Meet (přes odkaz v prohlížeči, bez nutnosti instalace). S lektory můžete v průběhu školení komunikovat buď písemně prostřednictvím chatu nebo můžete dotazy pokládat ústně nebo zaslat předem na náš email (info@intellego.cz). Minimálně 24 hodin před konáním obdržíte na Váš email přístupové údaje a podkladové materiály. Po celou dobu konání můžete kontaktovat naši technickou podporu (tel: 704 056 626). Vzdělávejte se moderně.

 

Zaměření školení:

Chcete se orientovat v oblasti Intrastat a efektivně zpracovávat statistické hlášení? Připojte se k našemu praktickému online školení, které vás provede všemi klíčovými aspekty Intrastatu!

Cílem školení je hlavně umožnit těm, kteří právě začínají provádět Intrastat nebo předpokládají, že s ním brzy začnou, získání všech potřebných informací a pramenů k nim o vykazování údajů do Intrastatu.

Současně má ale i konzultační formou seznámit ty, kteří již výkazy pro Intrastat vyhotovují, se správným a jednotným výkladem zejména těch ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu, jejichž provádění v praxi činí zpravodajským jednotkám a jejich zástupcům největší potíže.

Komu je školení určeno:

Školení mohou využít všichni, kteří obchodují s ostatními členskými státy Evropské unie, případně z nich dovážejí nebo do nich vyvážejí zboží z jiných důvodů a mají proto povinnost vykazovat údaje do Intrastatu, nebo jim může tato povinnost následně vzniknout. Stejně tak je vhodný i pro ty, kteří takové obchodníky zastupují při zpracování výkazů pro Intrastat.

 

Program online školení: 

  1. Vznik a zánik povinnosti k vykazování údajů do Intrastatu
  2. Referenční období
  3. Zjednodušené hlášení
  4. Zboží sledované v Intrastatu
  5. Zboží nesledované v Intrastatu
  6. Způsoby předávání výkazů pro Intrastat celním orgánům
  7. Obsah a rozsah všech údajů vykazovaných do Intrastatu, s mimořádným zaměřením na fakturovanou hodnotu zboží, kódy povahy transakcí, třístranný obchod, kombinovanou nomenklaturu zboží, DIČ partnera a země původu ve směru vývozu
  8. Opravy a upřesňování údajů ve výkazech pro Intrastat
  9. Dobropisy
  10. Informace o kontrolách správného provádění Intrastatu, požadované dokumentaci při těchto kontrolách a sankcích za zjištěné chyby
  11. Diskuze, zodpovězení dotazů účastníků

Další informace:

Účastníci školení obdrží podkladový materiál.

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz     

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA  MONEY Bank a.s.


Zarezervovat kurz: PRAKTICKÉ PROVÁDĚNÍ INTRASTATU V ROCE 2025 – online

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Přiřazené tagy