Nabídka zaměstnaneckých pozic
DOMOV PRO SENIORY HEŘMANŮV MĚSTEC ZŘIZOVATEL HLAVNÍ MĚSTO PRAHA MASARYKOVO NÁMĚSTÍ 37, 538 03, HEŘMANŮV MĚSTEC
Přijímá nového zaměstnance na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ - ROZPOČTÁŘ/ROZPOČTÁŘKA
Informace o pracovním místě: jedná se o komplexní vedení účetnictví příspěvkové organizace včetně vedení účetních knih a závěrek, daňového přiznání a výkaznictví. Provádění účetních záznamů o pohybu a stavu finančních prostředků na bankovních účtech včetně kontroly bankovních zůstatků a hotovosti. Sestavování rozpočtu organizace. Zajištění inventarizace majetku a závazků. Zadávání údajů v rámci účetních záznamů sestavovaných a předávaných účetní jednotkou pro účely sestavování Pomocného analytického přehledu a další činnosti v rámci ekonomiky příspěvkové organizace. Pracovní úvazek: plný, nástup možný od 1.8.2025 nebo po dohodě Pracovní poměr: na dobu určitou – 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou Požadujeme: vzdělání SŠ, VOŠ, Vš ekonomického zaměření, prokazatelnou znalost zákona o účetnictví, znalost zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, znalost Českých účetních standardů 701 – 710, znalost vyhlášky o inventarizaci majetku a závazků, pokročilá znalost Excel, Word, Outlook, výhodou zkušenosti s příspěvkovou organizací, výhodou znalost systému Gordic
Osobnostní a morální předpoklady: zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, schopnost komunikace a jednání s lidmi
Finanční ohodnocení: dle započitatelné praxe, po zapracování osobní příplatek, případné ohodnocení formou odměn
Další informace: nabízíme obědy, 5 týdnů dovolené, možnost vzdělávání, příspěvek z FKSP na stravování a na produkt spoření na stáří. V případě zájmu zasílejte strukturovaný profesní životopis (do 6.6.2025) na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 469 695 121 Výběrové řízní bude dvoukolové. V prvním kole bude posouzen životopis uchazeče. Uchazeči, kteří postoupí do druhého kola budou pozváni k osobnímu pohovoru...
Mgr. Bc. Klára Husáková, MBA, ředitelka DS V Heřmanově Městci, 19.5.2025
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Centrum sociálních služeb a pomoci Chrudim nabízí volné pracovní místo na pozici: Vedoucí ekonomického úseku
Požadavky na uchazeče:
· minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru zakončené maturitní zkouškou
· trestní a občanská bezúhonnost
· nezbytná orientace v zákonných normách a legislativě týkající se účetnictví příspěvkových organizací
· výborné organizační a komunikativní dovednosti
· samostatnost, flexibilita, odolnost vůči zátěži a stresu, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, empatie
· schopnost samostatného rozhodování a ochota nést odpovědnost
· uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, internet)
· znalost účetního programu Helios Fenix výhodou
Pracovní náplň:
· kontrola hospodaření dle rozpočtu, sestavování rozpočtu, zpracování žádostí o dotaci, komplexní vedení účetnictví a sestavování účetní závěrky, zpracování výkazů a vyúčtování
Nabízíme:
· odměny zpravidla 2x ročně
· dovolená 25 dní
· zaměstnanecké benefity – stravenkový paušál, příspěvek na penzijní spoření, zapůjčení kompenzačních pomůcek zdarma
· práci v přátelském a stabilním kolektivu
· individuální supervize
· služební telefon a notebook, příjemnou kancelář
· podporujeme vzdělávání vedoucích, které si sami vybírají
· pružnou pracovní dobu
Typ úvazku a délka pracovního poměru, finanční ohodnocení:
· plný pracovní úvazek
· platová třída 10, základní plat dle dosažené praxe
· po zapracování možnost osobního ohodnocení
· příplatek za vedení týmu
· pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba v délce 6 měsíců
· nástup dle dohody
Kontakt: Životopisy zasílejte na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte na telefon
č. 731 630 643, Jana Rumplíková – personalistka
Získaná data budeme zpracovávat pouze za účelem výběru vhodného kandidáta.
Těšíme se na Vás
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Č. j. UKFaF/451973/2024
Výběrové řízení
Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, zastoupená děkanem fakulty, vypisuje výběrové řízení na obsazení místa
MZDOVÁ/MZDOVÝ ÚČETNÍ
Požadavky:
· min. SŠ vzdělání,
· znalosti v oblasti mzdové a daňové problematiky s přesahem do personální oblasti,
· schopnost rychlé orientace ve mzdových zákonech a předpisech,
· uživatelská znalost práce na PC (MS Office),
· smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost.
Výhodou:
· zkušenosti s prací na obdobné pozici,
· základní orientace v pracovně-právní legislativě,
· základní znalost anglického jazyka.
Náplň práce:
· zpracování mzdové agendy vč. výpočtu daní, odvodů sociálního a zdravotního pojištění, srážek z mezd, nemocenských dávek,
· komunikace a spolupráce s orgány státní správy.
Nabízíme:
· práci pro prestižní vzdělávací a vědeckou instituci Univerzity Karlovy,
· výše úvazku dohodou,
· pružnou pracovní dobu,
· pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za dočasnou pracovní neschopnost),
· 5 týdnů dovolené za rok + 5 dnů osobního rozvoje,
· zvýhodněné volání pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,
· příspěvek na stravování,
· ČSOB motivační program (balíček nadstandardních výhod pro všechny zaměstnance),
· benefity UK (slevy a výhody pro zaměstnance UK u externích subjektů),
· prostor pro další vzdělávání a rozvoj (např. jazykové kurzy, univerzitní vzdělávací kurzy).
Mzdové podmínky dle platného Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy s výhledem navýšení formou přidělení osobního ohodnocení po uplynutí tříměsíční zkušební doby a případně dalších motivačních odměn.
Místo výkonu práce: Hradec Králové
Předpokládaný nástup: ihned nebo dohodou
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Kontaktní pracovník:
Zuzana Hemerková, DiS. – Personální oddělení
Tel.: 495 067 424 e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Strukturovaný životopis, motivační dopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas se zpracováním osobních údajů přijímá v písemné formě nebo prostřednictvím e-mailu Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta, Zuzana Hemerková, DiS. – Personální oddělení, Akademika Heyrovského 1203, 500 03 Hradec Králové do 15. 8. 2024 (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.).
Obálku označte slovy: „VŘ – mzdová/mzdový účetní“.
Souhlas se zpracováním osobních údajů naleznete na www.faf.cuni.cz - úřední deska.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------