Nabídka zaměstnaneckých pozic

DOMOV PRO SENIORY HEŘMANŮV MĚSTEC ZŘIZOVATEL HLAVNÍ MĚSTO PRAHA MASARYKOVO NÁMĚSTÍ 37, 538 03, HEŘMANŮV MĚSTEC

Přijímá nového zaměstnance na pozici: HLAVNÍ ÚČETNÍ - ROZPOČTÁŘ/ROZPOČTÁŘKA

Informace o pracovním místě: jedná se o komplexní vedení účetnictví příspěvkové organizace včetně vedení účetních knih a závěrek, daňového přiznání a výkaznictví. Provádění účetních záznamů o pohybu a stavu finančních prostředků na bankovních účtech včetně kontroly bankovních zůstatků a hotovosti. Sestavování rozpočtu organizace. Zajištění inventarizace majetku a závazků. Zadávání údajů v rámci účetních záznamů sestavovaných a předávaných účetní jednotkou pro účely sestavování Pomocného analytického přehledu a další činnosti v rámci ekonomiky příspěvkové organizace. Pracovní úvazek: plný, nástup možný od 1.8.2025 nebo po dohodě Pracovní poměr: na dobu určitou – 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou Požadujeme: vzdělání SŠ, VOŠ, Vš ekonomického zaměření, prokazatelnou znalost zákona o účetnictví, znalost zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, znalost Českých účetních standardů 701 – 710, znalost vyhlášky o inventarizaci majetku a závazků, pokročilá znalost Excel, Word, Outlook, výhodou zkušenosti s příspěvkovou organizací, výhodou znalost systému Gordic

Osobnostní a morální předpoklady: zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, schopnost komunikace a jednání s lidmi

Finanční ohodnocení: dle započitatelné praxe, po zapracování osobní příplatek, případné ohodnocení formou odměn

Další informace: nabízíme obědy, 5 týdnů dovolené, možnost vzdělávání, příspěvek z FKSP na stravování a na produkt spoření na stáří. V případě zájmu zasílejte strukturovaný profesní životopis (do 6.6.2025) na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 469 695 121 Výběrové řízní bude dvoukolové. V prvním kole bude posouzen životopis uchazeče. Uchazeči, kteří postoupí do druhého kola budou pozváni k osobnímu pohovoru...

Mgr. Bc. Klára Husáková, MBA, ředitelka DS V Heřmanově Městci, 19.5.2025

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Centrum sociálních služeb a pomoci Chrudim nabízí volné pracovní místo na pozici: Vedoucí ekonomického úseku

Požadavky na uchazeče:

· minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru zakončené maturitní zkouškou

· trestní a občanská bezúhonnost

· nezbytná orientace v zákonných normách a legislativě týkající se účetnictví příspěvkových organizací

· výborné organizační a komunikativní dovednosti

· samostatnost, flexibilita, odolnost vůči zátěži a stresu, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, empatie

· schopnost samostatného rozhodování a ochota nést odpovědnost

· uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, internet)

· znalost účetního programu Helios Fenix výhodou

Pracovní náplň:

· kontrola hospodaření dle rozpočtu, sestavování rozpočtu, zpracování žádostí o dotaci, komplexní vedení účetnictví a sestavování účetní závěrky, zpracování výkazů a vyúčtování

 

Nabízíme:

· odměny zpravidla 2x ročně

· dovolená 25 dní

· zaměstnanecké benefity – stravenkový paušál, příspěvek na penzijní spoření, zapůjčení kompenzačních pomůcek zdarma

· práci v přátelském a stabilním kolektivu

· individuální supervize

· služební telefon a notebook, příjemnou kancelář

· podporujeme vzdělávání vedoucích, které si sami vybírají

· pružnou pracovní dobu

 

Typ úvazku a délka pracovního poměru, finanční ohodnocení:

· plný pracovní úvazek

· platová třída 10, základní plat dle dosažené praxe

· po zapracování možnost osobního ohodnocení

· příplatek za vedení týmu

· pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba v délce 6 měsíců

· nástup dle dohody

 

Kontakt: Životopisy zasílejte na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo volejte na telefon

č. 731 630 643, Jana Rumplíková – personalistka

Získaná data budeme zpracovávat pouze za účelem výběru vhodného kandidáta.

 

 

Těšíme se na Vás

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Č. j. UKFaF/451973/2024

Výběrové řízení

Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, zastoupená děkanem fakulty, vypisuje výběrové řízení na obsazení místa

MZDOVÁ/MZDOVÝ ÚČETNÍ

 

Požadavky:

· min. SŠ vzdělání,

· znalosti v oblasti mzdové a daňové problematiky s přesahem do personální oblasti,

· schopnost rychlé orientace ve mzdových zákonech a předpisech,

· uživatelská znalost práce na PC (MS Office),

· smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost.

Výhodou:

· zkušenosti s prací na obdobné pozici,

· základní orientace v pracovně-právní legislativě,

· základní znalost anglického jazyka.

Náplň práce:

· zpracování mzdové agendy vč. výpočtu daní, odvodů sociálního a zdravotního pojištění, srážek z mezd, nemocenských dávek,

· komunikace a spolupráce s orgány státní správy.

Nabízíme:

· práci pro prestižní vzdělávací a vědeckou instituci Univerzity Karlovy,

· výše úvazku dohodou,

· pružnou pracovní dobu,

· pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za dočasnou pracovní neschopnost),

· 5 týdnů dovolené za rok + 5 dnů osobního rozvoje,

· zvýhodněné volání pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky,

· příspěvek na stravování,

· ČSOB motivační program (balíček nadstandardních výhod pro všechny zaměstnance),

· benefity UK (slevy a výhody pro zaměstnance UK u externích subjektů),

· prostor pro další vzdělávání a rozvoj (např. jazykové kurzy, univerzitní vzdělávací kurzy).

Mzdové podmínky dle platného Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy s výhledem navýšení formou přidělení osobního ohodnocení po uplynutí tříměsíční zkušební doby a případně dalších motivačních odměn.

Místo výkonu práce: Hradec Králové

Předpokládaný nástup: ihned nebo dohodou

Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Kontaktní pracovník:

Zuzana Hemerková, DiS. – Personální oddělení

Tel.: 495 067 424 e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Strukturovaný životopis, motivační dopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas se zpracováním osobních údajů přijímá v písemné formě nebo prostřednictvím e-mailu Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta, Zuzana Hemerková, DiS. – Personální oddělení, Akademika Heyrovského 1203, 500 03 Hradec Králové do 15. 8. 2024 (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.).

 

Obálku označte slovy: „VŘ – mzdová/mzdový účetní“.

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů naleznete na www.faf.cuni.cz - úřední deska.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------