Aktuálně školská legislativa – konflikt na Ukrajině – vzdělávání a integrace žáků ukrajinské národnosti atd. Problematika další podzimní vlny Covidu - školení se uskuteční online
- Datum zahájení:
- 15. září 2022, 08:30
- Datum ukončení:
- 15. září 2022, 13:00
- Kód:
- VS: 22019
- Cena:
- 2000.00 CZK
- Místo konání:
- online
Popis
Účastníci získají přehledně návod aplikace mimořádného ředitelského volna upraveného speciálním zákonem č. 26/2022 Sb.
Vysvětlíme si rozdíl mezi volnem pro žáky podle úpravy dané školským zákonem a speciální úpravou distančního vzdělávání.
Zmíněny budou i pracovněprávní aspekty s problematikou spojené.
V souvislosti s konfliktem na Ukrajině řeší školy i integraci žáků ukrajinské národnosti.
Speciální zákon řeší opatření ve vzdělávání žáků-uprchlíků.
Probereme pravidla pro jejich přijímání do školy, pravidla pro jejich vzdělávání,
mimořádné možnosti navyšování kapacit, výjimku pro uzavírání pracovních poměrů
s učiteli ukrajinské národnosti a další podrobnosti.
Téma bude rozšířeno v případě přijetí dalších předpisů z oblasti školství.
Přednáší: JUDr. Hana POLÁKOVÁ – specialistka na školskou problematiku.
Dlouholetá a zkušená lektorka v oblasti školského zákona, zákona o
pedagogických pracovnících, zákoníku práce. Je autorkou řady publikací
na metodickou podporu ředitelů škol a školských zařízení.
Termín: 15. září2022 / čtvrtek/ od 8.30 / 8.00 prezence/
Místo: online
Cena: 2000,-Kč Nejsme plátci DPH
Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit,
pošlete náhradníka.
Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy,
bude základní účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače.
Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají nárok na slevu 100 Kč.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
Vzdělávací agentura SALVEA, K Zámečku 338, 530 03 Pardubice
IČ: 62708775 Nejsme plátci DPH
Mail: salvea.pce@volny.cz
Telefon: +420 727 855 400, +420 722 546 496
Bankovní spojení: 9869935524/0600 MONETA MONEY Bank a.s.
V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné občerstvení neposkytujeme.
Co se týká podkladových materiálů pro účastníky, tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem
poskytnuté podklady pro účastníky/.
U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou
úhrada převodem. Nehraďte prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu
mailem bezprostředně po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude vámi provedena
úhrada účastnického poplatku.
Přihlašovací údaje do webináře spolu s materiály k akci účastník obdrží cca 2 dny před konáním webináře.
Doporučujeme účastníkům, aby si materiály vytiskli pro lepší práci v průběhu školení.