Finanční kontrola aneb vnitřní kontrolní systém v podmínkách příspěvkové organizace–informace k mezitímní závěrce Školení bude realizováno prezenčně i online
- Datum zahájení:
- 30. květen 2022, 08:30
- Datum ukončení:
- 30. květen 2022, 13:30
- Kód:
- VS: 22017
- Cena:
- 2000.00 CZK
- Místo konání:
- Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice i online
Popis
Účastníci prezenčních seminářů jsou povinni se řídit
mimořádnými opatřeními MZ ČR k datu konání semináře.
K účasti není nutný očkovací certifikát.
Upozornění! Školení bude realizováno prezenční formou i online / tj. webinář/
Žádáme účastníky, aby nám sdělili, kterou z nabízených forem výukysi zvolí. Vybranou
formu školení prosíme napsat na přihlášce do kolonky „další účastníci“. Abychom těm,
co se zúčastní online mohli poslat přihlašovacíkódy do webináře a materiály k namnožení.
Praktické metodické rady k tvorbě funkčního systému řídící kontroly v podmínkách příspěvkové organizace
Přehled témat:
- Vymezení vnitřního kontrolního systému, základních složek, postupů a principů obecně
- Legislativní rámec
- Finanční kontrola jako základní nástroj realizace vnitřního kontrolního systému, zásady hospodárnosti, efektivnosti a účelnosti
- Jednotlivé fáze řídící kontroly – jejich cíle, postupy, zdokumentování a personální zajištění
- Vyhledávání, identifikace a hodnocení rizik ve vybraných oblastech - dlouhodobý majetek vlastní a svěřený k hospodaření, zásoby, finanční prostředky, pohledávky, závazky, fondy, mzdy, daně, zveřejňování smluv
- Nastavení plánů kontrol, monitorovací činnost
- Praktické příklady řídící kontroly. Upozornění na chyby zjišťované při finančních kontrolách v hospodaření příspěvkových organizací a d doporučení na zlepšení vnitřního kontrolního systému.
Přednáší: Ing. Daniela BURIANOVÁ, LL.M. auditor a daňový poradce
Termín: 30. května 2022 / pondělí / od 8.30 / 8.00 prezence /
Místo: Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice
i online
Cena: 2000,-Kč Nejsme plátci DPH
Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.
Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní
účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají
nárok na slevu 100 Kč.
Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,
zákusek, materiály lektora.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
Vzdělávací agentura SALVEA, K Zámečku 338, 530 03 Pardubice
IČ: 62708775 Nejsme plátci DPH
Mail: salvea.pce@volny.cz
Telefon: +420 727 855 400, +420 722 546 496