Tisk

PORTÁL MOJE DANĚ – aktuálně – přednosti, možnosti, znalosti WEBINÁŘ

Datum zahájení:
16. červen 2021, 08:30
Datum ukončení:
16. červen 2021, 10:30
Kód:
VS: 13921
Cena:
1500.00 CZK (včetně DPH)
Místo konání:
online
Lektor:
Pan Dr.Milan VODIČKA IT specialista

Popis

 

Cíl webináře: seznámit posluchače s novým portálem Finanční správy – MoJe daně, jak začít, co lze využít,

co je rozdílné oproti předešlému portálu EPO.

 

Cílová skupina: účetní, členové statutárních orgánů, asistenti daňových poradců a advokátů, podnikatelé apod.

Doba trvání: 2 hodiny

 

Témata:

  1. Co je to portál MoJe daně
  2. Základní funkce a možnosti
  3. Přihlášení – eIdentita, ověřená identita, přihlašovací údaje
  4. Nastavení funkcí a notifikací
  5. Pověření jiných osob
  6. Co je to DIS+, výhody používání
  7. Co lze na portálu najít, co lze podat
  8. Formuláře, jejich využití, parametry podání
  9. Osobní daňové účty, kontrola placení daní a příslušenství
  10. Písemnosti – nahlédnutí do spisu
  11. Úložiště rozpracovaných podání
  12. Automatické upozorňování na termíny, povinnosti ad.
  13. Výhled na další vývoj a změny

 

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. 

Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku

"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 

Přednáší:     Dr.Milan  VODIČKA, vedoucí sekce IT KDP ČR                                                                    

   Termín:     16.června 2021  ( středa)  od 8.30  ( 8.00 prezence )

      Místo:     online

       Cena:     1500,-Kč    / vč. DPH /

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                     DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 GE MONETA  MONEY Bank a.s.

 

Pokud je naše vzdělávací akce ve webinářové podobě, tak se klienti zavazují k následujícím krokům v oblasti identifikace účastníka vzdělávací akce.

Každý účastník webináře je při přihlašování do webinářové místnosti vyzván systémem ZOOM, aby napsal své jméno. Jako organizátor webináře požadujeme, aby toto označení účastníka bylo v souladu s přihláškou na webinář a jednoznačně nám umožňovalo identifikaci účastníka. V tomto ohledu požadujeme, aby obsahovalo příjmení účastníka a případně ještě jméno zaměstnavatele. Pokud budou účastníci webináře přihlášení pod jakýmkoli pro organizátora neidentifikovatelným označením, tak jim bude okamžitě zablokován příjem webináře a budou odstraněni z webinářové místnosti.

 

Abychom předešli případným diskuzím ohledně způsobu označení účastníka, tak nám dovolte výše uvedené popsat na jednoduchém příkladu. Evidujeme přihlášku účastníka Pavla Matuly z firmy Ultralexus s.r.o. Jak by měl být tento klient označen ve webinářové místnosti?  Jako vhodné označení tohoto účastníka mohou být např. Matula, Matula Pavel, Pavel Matula, Matula Ultralexus, Pavel Matula Ultralexus. Jako nevhodné a neakceptovatelné mohou být označení např. 0026899, Pavlík, Pavel, Pavel M., účetní, obchodník atd. V tomto případě bude takový účastník odstraněn z webinářové místnosti.

 

Zároveň nám dovolte ještě popsat, jak se lze přejmenovat v průběhu webináře…..Pokud jste se již přihlásili do webinářové místnosti pod neidentifikovatelným jménem, tak webinářový systém ZOOM kdykoli v průběhu webináře umožňuje změnu jména. Přejmenovat se lze tak, že v záložce participants /účastníci/ najedete myší na svoje jméno/např. na vámi uvedený, ale pro nás nečitelný nick 0027899 a kliknete na ikonu „more“ /další/. Po kliknutí na ikonu More se objeví ikona „rename“ /přejmenovat/ a zde do volné kolonky uvedete identifikovatelné pojmenování vaší osoby případně i organizace, kterou zastupujete. Pozn. kolonka je velmi dlouhá a lze do ní klidně napsat jméno, příjmení i zaměstnavatele, tak aby bylo vše jasné. Děkujeme.

 

V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné

občerstvení neposkytujeme. Co se týká podkladových materiálů pro účastníky,

tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/.

U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte

prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně

po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude vámi provedena úhrada účastnického poplatku.

 

Přihlašovací údaje do webináře spolu s materiály k akci účastník obdrží cca 2 dny před konáním webináře.

Doporučujeme účastníkům, aby si materiály vytiskli pro lepší práci v průběhu školení.

 


Zarezervovat kurz: PORTÁL MOJE DANĚ – aktuálně – přednosti, možnosti, znalosti WEBINÁŘ

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Kategorie

Přiřazené tagy