Mzdová účtárna – aplikace legislativních novinek v praxi Webinář – seminář – dle situace
- Datum zahájení:
- 17. červen 2021, 08:30
- Datum ukončení:
- 17. červen 2021, 13:30
- Kód:
- VS: 21007
- Cena:
- 1800.00 CZK
- Místo konání:
- online
Popis
· Komplikovanější výpočty k řádné dovolené od roku 2021 – rozvržení pracovní doby a souvislost s řádnou dovolenou, započitatelné a limitované překážky v práci pro účely řádné dovolené (rozdílné právní výklady k posouzení výkonu práce pro účely řádné dovolené), čerpání řádné dovolené po skončení mateřské dovolené v praktických příkladech a další.
· Připravovaná novela zákona o dětských skupinách s ohledem na uplatnění slevy na umístění dítěte do předškolního zařízení.
· Aktuálně k cílené podpoře zaměstnavatelů (kurzarbeit nebo Antivirus dle legislativní situace).
· Změny občanského soudního řádu od 1. dubna 2021 – chráněný účet a přikázání jiné peněžité pohledávky.
· Kombinace souběžných pracovněprávních vztahů u jednoho zaměstnavatele s ohledem na zdanění po změnách od 1. ledna 2021, včetně odlišností odvodů sociálního a zdravotního pojištění.
· Legislativní novinky a jiné aktuality k datu konání semináře.
Dotazy
Přednáší: PhDr.Dagmar KUČEROVÁ, výborná lektorka mzdového účetnictví
Termín: 17.června 2021 / čtvrtek/ od 8.30 / 8.00 prezence/ do 13.30
Místo: online
Cena: 1800,-Kč Nejsme plátci DPH
Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.
Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní
účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají
nárok na slevu 100 Kč.
Cena zahrnuje účastnický poplatek, materiály lektora.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
Vzdělávací agentura SALVEA, K Zámečku 338, 530 03 Pardubice
IČ: 62708775 Nejsme plátci DPH
Mail: salvea.pce@volny.cz
Telefon: +420 727 855 400, +420 722 546 496
Bankovní spojení: 9869935524/0600 MONETA MONEY Bank a.s.
V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné občerstvení neposkytujeme. Co se týče podkladových materiálů pro účastníky, tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/. U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude vámi provedena úhrada účastnického poplatku.
Přihlašovací údaje do webináře spolu s materiály k akci účastník obdrží cca 2 dny před konáním webináře. Doporučujeme účastníkům, aby si materiály vytiskli pro lepší práci v průběhu školení