Zajímavé příklady zdanění pro mzdové účetní - novinka - WEBINÁŘ
- Datum zahájení:
- 25. květen 2021, 08:30
- Datum ukončení:
- 25. květen 2021, 13:00
- Kód:
- VS: 13721
- Cena:
- 2000.00 CZK (včetně DPH)
- Místo konání:
- online
Popis
Problémy a chyby v ročním zúčtování.
Řešení příkladů, kde se nejvíce chybuje a odstranění chyb.
Praktické školení.
Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů.
Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku
"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.
Přednáší: Ing. Iva RINDOVÁ, Finanční úřad pro Královéhradecký kraj
Termín: 25.května 2021 /úterý/ od 8.30 hod. ( 8.00 prezence)
Místo: online
Cena: 2000,-Kč / vč. DPH /
Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci kurzu zúčastnit, pošlete náhradníka.
Pokud se na kurz přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní
účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají
nárok na slevu 100 Kč.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice
IČ: 27509974 DIČ: CZ27509974
Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz
Telefon: +420722546496, +420727855400
Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.
V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné
občerstvení neposkytujeme. Co se týká podkladových materiálů pro účastníky,
tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/.
U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte
prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně
po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude vámi provedena úhrada účastnického poplatku.
Přihlašovací údaje do webináře spolu s materiály k akci účastník obdrží cca 2 dny před konáním webináře.
Doporučujeme účastníkům, aby si materiály vytiskli pro lepší práci v průběhu školení.
Poznámka: Pokud bude umožněno školit prezenční formou -
školení bude realizováno prezenčně.