Tisk

Zajímavé příklady zdanění pro mzdové účetní - novinka - WEBINÁŘ

Datum zahájení:
25. květen 2021, 08:30
Datum ukončení:
25. květen 2021, 13:00
Kód:
VS: 13721
Cena:
2000.00 CZK (včetně DPH)
Místo konání:
online
Lektor:
Paní Ing. Iva RINDOVÁ, FÚ pro Královéhradecký kraj

Popis

 

Problémy a chyby v ročním zúčtování.

Řešení příkladů, kde se nejvíce chybuje a odstranění chyb.

Praktické školení.

 

 

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. 

Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku

"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 

Přednáší:       Ing. Iva RINDOVÁ, Finanční úřad pro Královéhradecký kraj

Termín:          25.května 2021 /úterý/   od 8.30 hod. ( 8.00 prezence)              

 Místo:            online

 Cena:             2000,-Kč / vč. DPH /

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci kurzu zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na kurz přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA  MONEY Bank a.s.

 

V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné

občerstvení neposkytujeme. Co se týká podkladových materiálů pro účastníky,

tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/.

U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte

prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně

po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude vámi provedena úhrada účastnického poplatku.

 

Přihlašovací údaje do webináře spolu s materiály k akci účastník obdrží cca 2 dny před konáním webináře.

Doporučujeme účastníkům, aby si materiály vytiskli pro lepší práci v průběhu školení.

 

Poznámka: Pokud bude umožněno školit prezenční formou -

školení bude realizováno prezenčně.

 

 


Zarezervovat kurz: Zajímavé příklady zdanění pro mzdové účetní - novinka - WEBINÁŘ

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Kategorie

Přiřazené tagy