WEBINÁŘ Novinky v daních a účetnictví 2021
- Datum zahájení:
- 10. únor 2021, 00:00
- Datum ukončení:
- 10. únor 2021, 00:00
- Kód:
- VS: 11621
- Cena:
- 2100.00 CZK (včetně DPH)
- Místo konání:
- online
Popis
Cílem webináře je seznámení účastníků se změnami v daňové a účetní oblasti pro rok 2021. V rámci výkladu bude zdůrazněno, co z novinek je možné použít zpětně i pro rok 2020, budou zmíněny i novinky v zákonech s daněmi a účetnictvím souvisejících. Obsah semináře bude přizpůsoben aktuálnímu vývoji legislativy v době konání semináře.
Obsah webináře:
- změny v daních z příjmů(zpětné uplatnění daňové ztráty vč. speciálního postupu pro rok 2020, změny v důsledku minimální a průměrné mzdy, prodloužení časového testu pro osvobození u prodejů nemovitostí fyzickými osobami a další změny související se zrušením daně z nabytí nemovitých věcí, další očekávané změny: stravenkový paušál, rušení superhrubé mzdy výměnou za progresivní daň, paušální daň, úprava limitů u movitých věcí a technického zhodnocení, změna u nehmotného majetku a další)
- změny v zákoně o DPH(DPH u nájmu od roku 2021, elektronická podání identifikovaných osob, změna u zvláštního režimu pro poskytování cestovní služby, záloha na nadměrný odpočet a další)
- změny dalších daňových zákonů, např. daňového řádu (zcela zásadní novela účinná od roku 2021),zákona o evidenci tržeb (odložení evidence až na rok 2023),zrušení daně z nabytí nemovitých věcí (vč. souvisejících postupů)
- změny v účetních předpisech(v zákoně o účetnictví, prováděcích vyhláškách a v Českých účetních standardech, v návaznosti na vývoj legislativy)
- sazby cestovních náhrad 2021, změny v minimálních zálohách na zdravotní a sociální pojištění
a další změny v návaznosti na legislativní proces.
Výklad bude ilustrován na příkladech a bude doplněn aktuálními stanovisky GFŘ a MF k dané problematice. Rovněž budou zdůrazněny nové postupy ve srovnání s dřívějšími.
Účastníci obdrží podkladový materiál. Během semináře budou zodpovězeny dotazy k probírané problematice
Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů.
Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku "pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.
Přednáší: RNDr. Ivan BRYCHTA, daňový poradce
Termín: 10. února 2021 / středa / od 9.00 hod. ( 8.30 prezence)
Místo: online
Cena: 2100,-Kč / vč. DPH /
Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.
Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní
účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají
nárok na slevu 100 Kč.
V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné občerstvení neposkytujeme. Co se týče podkladových materiálů pro účastníky, tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/. U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude provedena úhrada účastnického poplatku.
Technické požadavky na IT řešení webináře:
Webinář proběhne v systému ZOOM. Platforma ZOOM je pro posluchače webinářů zcela zdarma. Od posluchačů se vyžaduje její stažení /záležitost cca 10 sekund/ a návod bude přihlášeným zaslán nejméně jeden pracovní den před webinářem.
Pro zdárný průběh webináře je zejména nutné kvalitní internetové připojení a operační systém Win10, 8 či nejméně 7. Zjednodušeně napsáno …. Pokud na vašem počítači jdou přehrát na internetu uveřejněná videa a váš počítač je přehraje bez tzv. zasekávání, tak máte dostatečně kvalitní počítač pro poslech webináře.
Účastníci obdrží mailem podklady k webináři. Nebude nahráván záznam.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice
IČ: 27509974 DIČ: CZ27509974
Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz
Telefon: +420722546496, +420727855400
Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.
Pokud je naše vzdělávací akce ve webinářové podobě, tak se klienti zavazují k následujícím krokům v oblasti identifikace účastníka vzdělávací akce.
Každý účastník webináře je při přihlašování do webinářové místnosti vyzván systémem ZOOM, aby napsal své jméno. Jako organizátor webináře požadujeme, aby toto označení účastníka bylo v souladu s přihláškou na webinář a jednoznačně nám umožňovalo identifikaci účastníka. V tomto ohledu požadujeme, aby obsahovalo příjmení účastníka a případně ještě jméno zaměstnavatele. Pokud budou účastníci webináře přihlášení pod jakýmkoli pro organizátora neidentifikovatelným označením, tak jim bude okamžitě zablokován příjem webináře a budou odstraněni z webinářové místnosti.
Abychom předešli případným diskuzím ohledně způsobu označení účastníka, tak nám dovolte výše uvedené popsat na jednoduchém příkladu. Evidujeme přihlášku účastníka Pavla Matuly z firmy Ultralexus s.r.o. Jak by měl být tento klient označen ve webinářové místnosti? Jako vhodné označení tohoto účastníka mohou být např. Matula, Matula Pavel, Pavel Matula, Matula Ultralexus, Pavel Matula Ultralexus. Jako nevhodné a neakceptovatelné mohou být označení např. 0026899, Pavlík, Pavel, Pavel M., účetní, obchodník atd. V tomto případě bude takový účastník odstraněn z webinářové místnosti.
Zároveň nám dovolte ještě popsat, jak se lze přejmenovat v průběhu webináře…..Pokud jste se již přihlásili do webinářové místnosti pod neidentifikovatelným jménem, tak webinářový systém ZOOM kdykoli v průběhu webináře umožňuje změnu jména. Přejmenovat se lze tak, že v záložce participants /účastníci/ najedete myší na svoje jméno/např. na vámi uvedený, ale pro nás nečitelný nick 0027899 a kliknete na ikonu „more“ /další/. Po kliknutí na ikonu More se objeví ikona „rename“ /přejmenovat/ a zde do volné kolonky uvedete identifikovatelné pojmenování vaší osoby případně i organizace, kterou zastupujete. Pozn. kolonka je velmi dlouhá a lze do ní klidně napsat jméno, příjmení i zaměstnavatele, tak aby bylo vše jasné. Děkujeme.