Tisk

WEBINÁŘ Daň z příjmů ze závislé činnosti v roce 2021 + roční zúčtování za rok 2020 /určeno mzdovým účetním/

Datum zahájení:
18. únor 2021, 08:30
Datum ukončení:
18. únor 2021, 13:30
Kód:
VS: 10721
Cena:
2000.00 CZK (včetně DPH)
Místo konání:
online
Lektor:
Paní Ing. Iva RINDOVÁ, FÚ pro Královéhradecký kraj

Popis

 

Cílem webináře je poskytnout nejnovější informace o zdaňování příjmů ze závislé činnosti v roce 2020 a novinkách v roce 2021.  A dále k ročnímu zúčtování záloh za rok 2020. Webinář je určen mzdovým účetním a všem, kteří se zabývají problematikou zdaňování příjmů ze závislé činnosti a ročního zúčtování.

 

PROGRAM:

  • Aktuální změny ve zdaňování příjmů ze závislé činnosti  dle platné legislativy (stravenkový paušál, „superhrubá“ mzda zrušena?.....)
  • Seznámení s platnými tiskopisy k dani ze závislé činnosti
  • Testy na Covid-19 u zaměstnanců
  • Oznámení o příjmech plynoucích do zahraničí podle § 38da zákona o daních z příjmů
  • správné stanovení základu daně ( včetně zahraničnímu pojištění)
  • liberační balíčky
  • rozdíl vyslání zaměstnance k ekonomickému zaměstnavateli  a zaměstnance s dvěma různými zaměstnavateli v případě maximálního vyměřovacího základu
  • příjmy, které podléhají konečné srážkové dani v roce 2021
  • slevy na dani, nezdanitelné částky  a daňové zvýhodnění zejména pro roční zúčtování za rok 2020 a jejich prokazování 
  • kdo je vyloučen ze zpracování ročního zúčtování u zaměstnavatele za rok 2020, 
  • zpětné podepsání prohlášení poplatníka, 
  • kdy je možné nejpozději zpracovat roční zúčtování daní za rok 2020  
  • poskytnutí potvrzení o zdanitelných příjmech zaměstnanci,  forma, termín, náležitosti tohoto potvrzení, 
  • mzdové listy a jejich přílohy, náležitosti mzdového listu, 
  • vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti (správné přílohy vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti – sankce za jejich neplnění – důvody)
  • vyúčtování daně vybírané zvláštní sazbou (srážkovou daní)
  • daňoví nerezidenti a roční zúčtování
  • daňový nerezident – člen statutárního orgánu
  • časté chyby zjišťované u nezdanitelných částek (zejména při uplatnění zaplacených úroků z hypotečního úvěru a ze stavebního spoření a úhrad za zkoušky)
  • životní pojištění a penzijní pojištění
  • osvobozené příjmy a příjmy, které nejsou předmětem daně – vybrané zaměstnanecké benefity
  • časté chyby ve zdaňování závislé činnosti – vazba na rozsudky Nejvyššího správního soudu.
  • Dotazy a diskuze.

 

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. 

Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku

"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 

Přednáší:       Ing. Iva RINDOVÁ, Finanční úřad pro Královéhradecký kraj

Termín:          18. února 2021 /čtvrtek/   od 8.30 hod. ( 8.00 prezence)            

 Místo:            Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484 Pardubice

 Cena:             2000,-Kč / vč. DPH /

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci kurzu zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na kurz přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

 

 

V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné občerstvení neposkytujeme. Co se týče podkladových materiálů pro účastníky, tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/. U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude provedena úhrada účastnického poplatku.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA  MONEY Bank a.s.

 

Pokud je naše vzdělávací akce ve webinářové podobě, tak se klienti zavazují k následujícím krokům v oblasti identifikace účastníka vzdělávací akce.

Každý účastník webináře je při přihlašování do webinářové místnosti vyzván systémem ZOOM, aby napsal své jméno. Jako organizátor webináře požadujeme, aby toto označení účastníka bylo v souladu s přihláškou na webinář a jednoznačně nám umožňovalo identifikaci účastníka. V tomto ohledu požadujeme, aby obsahovalo příjmení účastníka a případně ještě jméno zaměstnavatele. Pokud budou účastníci webináře přihlášení pod jakýmkoli pro organizátora neidentifikovatelným označením, tak jim bude okamžitě zablokován příjem webináře a budou odstraněni z webinářové místnosti.

 

Abychom předešli případným diskuzím ohledně způsobu označení účastníka, tak nám dovolte výše uvedené popsat na jednoduchém příkladu. Evidujeme přihlášku účastníka Pavla Matuly z firmy Ultralexus s.r.o. Jak by měl být tento klient označen ve webinářové místnosti?  Jako vhodné označení tohoto účastníka mohou být např. Matula, Matula Pavel, Pavel Matula, Matula Ultralexus, Pavel Matula Ultralexus. Jako nevhodné a neakceptovatelné mohou být označení např. 0026899, Pavlík, Pavel, Pavel M., účetní, obchodník atd. V tomto případě bude takový účastník odstraněn z webinářové místnosti.

 

Zároveň nám dovolte ještě popsat, jak se lze přejmenovat v průběhu webináře…..Pokud jste se již přihlásili do webinářové místnosti pod neidentifikovatelným jménem, tak webinářový systém ZOOM kdykoli v průběhu webináře umožňuje změnu jména. Přejmenovat se lze tak, že v záložce participants /účastníci/ najedete myší na svoje jméno/např. na vámi uvedený, ale pro nás nečitelný nick 0027899 a kliknete na ikonu „more“ /další/. Po kliknutí na ikonu More se objeví ikona „rename“ /přejmenovat/ a zde do volné kolonky uvedete identifikovatelné pojmenování vaší osoby případně i organizace, kterou zastupujete. Pozn. kolonka je velmi dlouhá a lze do ní klidně napsat jméno, příjmení i zaměstnavatele, tak aby bylo vše jasné. Děkujeme.


Zarezervovat kurz: WEBINÁŘ Daň z příjmů ze závislé činnosti v roce 2021 + roční zúčtování za rok 2020 /určeno mzdovým účetním/

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Kategorie

Přiřazené tagy