Tisk

Dvoudenní kurz pro pokročilé mzdové účetní – volně navazuje na základní kurz - WEBINÁŘ

Datum zahájení:
19. květen 2021, 08:30
Datum ukončení:
20. květen 2021, 13:30
Kód:
VS: 10021
Cena:
4000.00 CZK (včetně DPH)
Místo konání:
online
Lektor:
Paní PhDr. Dagmar KUČEROVÁ, lektorka a redaktorka serveru Podnikatel.cz

Popis

 

Kurz je vhodný  pro pokročilé mzdové účetní, které již účtují, ale potřebují doplnit znalosti – volně navazuje na základní kurz – tedy doporučujeme absolventům základního kurzu…..ale i dalším účetním

 

První den

  • Exekuce a jiné srážky ze mzdy– výkony rozhodnutí, dohody o srážkách ze mzdy, povinnosti zaměstnavatele, odpovědnost mzdových účetních, nezabavitelné částky, výpočet

srážek, určení jejich pořadí, vyživované osoby, přechod k novému zaměstnavateli, více plátců mzdy současně, nemoc zaměstnance, srážky na stravné při exekuci a insolvenci, daňový bonus

a roční zúčtování, sledování insolvenčního rejstříku, postup při insolvenci po novele insolvenčního zákona od 1. 6. 2019 – zahájení, průběh, oddlužení, způsoby oddlužení, povinnosti zaměstnavatele, když k oddlužení nedojde … atd.

 

Druhý den:

  • Vzorové příklady srážek ze mzdy– souběh přednostní a nepřednostní pohledávky dle pořadí, výživné, poměrné uspokojení pohledávek, odstupné apod.
  • Kontroly inspekcí práce.
  • Povinnosti zaměstnavatele k úřadu práce.
  • Zaměstnavatel a osobní údaje zaměstnanců– jaké údaje lze s ohledem na GDPR zjišťovat před vznikem pracovněprávního vztahu (životopis, dotazníky, kopírování dokladů ..), zacházení s osobními údaji v průběhu pracovněprávního vztahu (komu lze údaje sdělovat, jak je uchovávat, fotografie, souhlasy, docházka ..), po skončení pracovněprávního vztahu (vyřazení dokumentů, kontroly, archivační doby ..) atd.
  •  

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  

Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. 

Tudíž  členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli

jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše

vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište

do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku"pro kontinuální

vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 

Přednáší:     PhDr. Dagmar KUČEROVÁ, výborná lektorka mzdového účetnictví

   Termín:     19. a 20.května 2021 /středa a čtvrtek / od 8.30 / 8.00 prezence/

      Místo:     online

       Cena:    4000,-Kč /vč. DPH/

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

 

V případě, že vzdělávací akce probíhá online - ve webinářové podobě, tak žádné občerstvení neposkytujeme.

Co se týká podkladových materiálů pro účastníky, tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté

podklady pro účastníky/. U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte

prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně po proběhnutí webináře.

Na základě této faktury bude vámi provedena úhrada účastnického poplatku.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974             DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

 

Pokud je naše vzdělávací akce ve webinářové podobě, tak se klienti zavazují k následujícím krokům v oblasti identifikace účastníka vzdělávací akce.

Každý účastník webináře je při přihlašování do webinářové místnosti vyzván systémem ZOOM, aby napsal své jméno. Jako organizátor webináře požadujeme, aby toto označení účastníka bylo v souladu s přihláškou na webinář a jednoznačně nám umožňovalo identifikaci účastníka. V tomto ohledu požadujeme, aby obsahovalo příjmení účastníka a případně ještě jméno zaměstnavatele. Pokud budou účastníci webináře přihlášení pod jakýmkoli pro organizátora neidentifikovatelným označením, tak jim bude okamžitě zablokován příjem webináře a budou odstraněni z webinářové místnosti.

 

Abychom předešli případným diskuzím ohledně způsobu označení účastníka, tak nám dovolte výše uvedené popsat na jednoduchém příkladu. Evidujeme přihlášku účastníka Pavla Matuly z firmy Ultralexus s.r.o. Jak by měl být tento klient označen ve webinářové místnosti?  Jako vhodné označení tohoto účastníka mohou být např. Matula, Matula Pavel, Pavel Matula, Matula Ultralexus, Pavel Matula Ultralexus. Jako nevhodné a neakceptovatelné mohou být označení např. 0026899, Pavlík, Pavel, Pavel M., účetní, obchodník atd. V tomto případě bude takový účastník odstraněn z webinářové místnosti.

 

Zároveň nám dovolte ještě popsat, jak se lze přejmenovat v průběhu webináře…..Pokud jste se již přihlásili do webinářové místnosti pod neidentifikovatelným jménem, tak webinářový systém ZOOM kdykoli v průběhu webináře umožňuje změnu jména. Přejmenovat se lze tak, že v záložce participants /účastníci/ najedete myší na svoje jméno/např. na vámi uvedený, ale pro nás nečitelný nick 0027899 a kliknete na ikonu „more“ /další/. Po kliknutí na ikonu More se objeví ikona „rename“ /přejmenovat/ a zde do volné kolonky uvedete identifikovatelné pojmenování vaší osoby případně i organizace, kterou zastupujete. Pozn. kolonka je velmi dlouhá a lze do ní klidně napsat jméno, příjmení i zaměstnavatele, tak aby bylo vše jasné. Děkujeme.

 

Přihlašovací kódy do webináře spolu s pokyny k akci obdržíte cca 2 dny před konáním webináře/kurzu/.

Nebojte se webinářové podoby kurzu. Takové kurzy již proběhly a byly hodnoceny velmi pozitivně.

Těšíme se na setkání s Vámi.

 

Poznámka: Pokud bude umožněno školit prezenční formou -

školení bude realizováno prezenčně.

 

 

 

 

 


Zarezervovat kurz: Dvoudenní kurz pro pokročilé mzdové účetní – volně navazuje na základní kurz - WEBINÁŘ

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Kategorie

Přiřazené tagy