Tisk

Dvoudenní kurz pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní – otevíráme další kurz se značným předstihem, neboť je o kurz vždy velký zájem – všechny předchozí byly úspěšné

Datum zahájení:
21. duben 2021, 08:30
Datum ukončení:
22. duben 2021, 13:30
Kód:
VS: 21001

Popis

 

Po velice úspěšném dalším běhu tohoto kurzu v roce 2020 jsme připravili kurz i pro rok 2021.

Mzdové účetní upozorňujeme,že další kurz bude realizován až v roce 2022. Proto si nenechte tento kurz ujít v dubnu 2021.

 

Jedná se o pracovněprávní minimum pro začínající i zkušenější mzdové účetní, absolventy nebo osoby vracející se po delší době na pracovní trh.

Na základě výkladu doplněného diskusí získají účastníci základní přehled v problematice mzdového účetnictví a základní orientaci v pracovněprávní

legislativě. Každý z účastníků obdrží cca osmdesátistránkovou publikaci Lexikon mzdového účetnictví, autorkou je lektorka kurzu.  

 

Kurz je vhodný i pro mírně pokročilé mzdové účetní, které již účtují, ale potřebují doplnit znalosti.

 

První den - úvod do pracovního práva

  • pojem závislá práce
  • pracovní poměr (uzavření, skončení, změny atd.)
  • dohody konané mimo pracovní poměr
  • pracovnělékařská péče dle zákona o spec. zdrav.službách
  • odměňování - pracovní doba (přestávky, doba odpočinku atd.), mzda, plat, odměny z dohod, příplatky ke mzdě, minimální a zaručená mzda,
  • čerpání dovolené zaměstnanců atd.

 

Druhý den  pojistné a daň z příjmů

  • průměrný výdělek pro pracovněprávní účely
  • sociální pojištění (účast, vyměřovací základ, odvod pojistného, další povinnosti)
  • zdravotní pojištění (účast, vyměřovací základ, pojistné placené státem, neplacené volno, odvod pojistného, povinnosti zaměstnavatele)   
  • náhrada mzdy při pracovní neschopnosti zaměstnavatelem
  • nemocenské dávky od ČSSZ (postup zaměstnavatele)
  • zákonné úrazové pojištění zaměstnanců
  • daň z příjmů ze závislé činnosti
  • daňové prohlášení
  • nezdanitelné částky
  • slevy na dani
  • výpočet a odvod daňových záloh (srážkové daně)
  • roční zúčtování příjmů.

 

Přednáší:     PhDr.Dagmar KUČEROVÁ, výborná lektorka mzdového účetnictví

   Termín:     21. a 22. dubna 2021 / středa a čtvrtek/ od 8.30 / 8.00 prezence/

      Místo:     Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice

       Cena:    3800,-Kč Nejsme plátci DPH

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,

zákusek, materiály lektora.

V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné občerstvení neposkytujeme. Co se týče podkladových materiálů pro účastníky, tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/. U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude provedena úhrada účastnického poplatku.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

Vzdělávací agentura SALVEA, K Zámečku 338, 530 03 Pardubice

IČ: 62708775        Nejsme plátci DPH

Mail: salvea.pce@volny.cz        

Telefon: +420 727 855 400, +420 722 546 496

Bankovní spojení:     9869935524/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

 

Pokud je naše vzdělávací akce ve webinářové podobě, tak se klienti zavazují k následujícím krokům v oblasti identifikace účastníka vzdělávací akce.

Každý účastník webináře je při přihlašování do webinářové místnosti vyzván systémem ZOOM, aby napsal své jméno. Jako organizátor webináře požadujeme, aby toto označení účastníka bylo v souladu s přihláškou na webinář a jednoznačně nám umožňovalo identifikaci účastníka. V tomto ohledu požadujeme, aby obsahovalo příjmení účastníka a případně ještě jméno zaměstnavatele. Pokud budou účastníci webináře přihlášení pod jakýmkoli pro organizátora neidentifikovatelným označením, tak jim bude okamžitě zablokován příjem webináře a budou odstraněni z webinářové místnosti.

 

Abychom předešli případným diskuzím ohledně způsobu označení účastníka, tak nám dovolte výše uvedené popsat na jednoduchém příkladu. Evidujeme přihlášku účastníka Pavla Matuly z firmy Ultralexus s.r.o. Jak by měl být tento klient označen ve webinářové místnosti?  Jako vhodné označení tohoto účastníka mohou být např. Matula, Matula Pavel, Pavel Matula, Matula Ultralexus, Pavel Matula Ultralexus. Jako nevhodné a neakceptovatelné mohou být označení např. 0026899, Pavlík, Pavel, Pavel M., účetní, obchodník atd. V tomto případě bude takový účastník odstraněn z webinářové místnosti.

 

Zároveň nám dovolte ještě popsat, jak se lze přejmenovat v průběhu webináře…..Pokud jste se již přihlásili do webinářové místnosti pod neidentifikovatelným jménem, tak webinářový systém ZOOM kdykoli v průběhu webináře umožňuje změnu jména. Přejmenovat se lze tak, že v záložce participants /účastníci/ najedete myší na svoje jméno/např. na vámi uvedený, ale pro nás nečitelný nick 0027899 a kliknete na ikonu „more“ /další/. Po kliknutí na ikonu More se objeví ikona „rename“ /přejmenovat/ a zde do volné kolonky uvedete identifikovatelné pojmenování vaší osoby případně i organizace, kterou zastupujete. Pozn. kolonka je velmi dlouhá a lze do ní klidně napsat jméno, příjmení i zaměstnavatele, tak aby bylo vše jasné. Děkujeme.

 

 

 


Zarezervovat kurz: Dvoudenní kurz pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní – otevíráme další kurz se značným předstihem, neboť je o kurz vždy velký zájem – všechny předchozí byly úspěšné

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Kategorie

Přiřazené tagy