Tisk

Elektronická komunikace účetních a daňových pracovníků s finanční správou

Datum zahájení:
2. prosinec 2019, 08:30
Datum ukončení:
2. prosinec 2019, 13:30
Kód:
VS: 15519

Popis

 

Cíl semináře: seznámit posluchače s novinkami a hlavními trendy vývoje digitalizace daní a účetnictví. Jak lze elektronicky

komunikovat se správcem daně a dalšími orgány veřejné moci (ČSSZ, zdravotní pojišťovny ap.), ale i v soukromoprávním

styku.  Jaké jsou požadavky na elektronické písemnosti, jejich vystavování, odeslání, přijetí a ukládání, aktuální otázky

zachování věrohodnosti a průkaznosti digitálních dokumentů, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

 

Cílová skupina: účetní, ekonomové, auditoři, pracovníci finančních a ekonomických úseků, statutární zástupci,

daňoví poradci a asistenti

 

Program:

*     Konec papíru a nástup digitalizace – je to realita?

*     Co chystá tzv. eGovernment, novinky ze státní správy, včetně novely Daňového řádu

*     Jak bude fungovat nový portál MOJE Daně?

*     Změny a novinky v komunikaci, identifikaci a legislativě

*     Máte novou eObčanku? Víte, jak a na co lze použít?

*     Digitální eIdentita a nový Portál občana – ukázky využití v praxi

*     Elektronické podání, kdy je doručeno, kdy je neúčinné?

*     Jak používat email, datovou schránku, elektronický podpis

*     Novinky v systému datových schránek – praktické ukázky

*     Náležitosti rozhodnutí v el. podobě – výměr, výzva ad.

*     Elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály, co lze zjistit přes internet

*     Nespolehlivý plátce, riziko ručení, internetové registry DPH a VAT

*     Ukládání – zajištění neměnnosti a průkaznosti e_písemností, praktické nástroje

*     Evropský rozměr – jak je to v EU?

*     Je bezpečné využívat cloud anebo bezplatný email? (i z pohledu GDPR)

*     Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim může uživatel vyhýbat

*     Dotazy, diskuse, praktické návody a tipy

 

Přednáší:     Dr. Milan VODIČKA, daňový poradce,  IT specialista-

ved.sekce IT KDP ČR

   Termín:     2. prosince 2019 ( pondělí) od 8.30  ( 8.00 prezence)

      Místo:     Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice

       Cena:    1800,-Kč / vč. DPH/

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,

zákusek, materiály lektora.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

 

 


Zarezervovat kurz: Elektronická komunikace účetních a daňových pracovníků s finanční správou

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Kategorie

Přiřazené tagy