Tisk

IT technologie v účetnictví, daních a komunikaci neziskových organizací aneb nástup digitální éry

Datum zahájení:
11. září 2019, 08:30
Datum ukončení:
11. září 2019, 13:30
Kód:
VS: 15019

Popis

 

Vážení,

zveme Vás na praktický seminář určený neziskovým organizacím. Po přečtení programu semináře,

věříme, že Vás seminář osloví – všichni víme, že vývoj a změny v této oblasti postupují rychlým

tempem a je nutné se přizpůsobit, naučit se využívat tyto změny a usnadnit si práci. Dr. Milan Vodička,

který seminář lektoruje je výborným lektorem a celý seminář se promítá a můžete jej sledovat na plátně.

S lektorem dlouhodobě spolupracujeme a ti, kteří se zúčastnili seminářů na jiná témata, vždy odcházeli

nadšení a děkovali potleskem.

 

Cíl semináře:seznámit posluchače s novinkami a hlavními trendy digitalizace účetnictví, daní a komunikace s úřady (eGovernment).

Zaměřeno na novinky v oblasti elektronizace. Prakticky jsou probrány otázky, jak lze elektronicky bezpečně a průkazně komunikovat

s orgány veřejné moci, ale i v soukromoprávním styku. Seznámení s požadavky na elektronické písemnosti a doklady (účetní, daňové),

jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností,

ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

 

Cílová skupina:neziskové organizace, především účetní, ekonomové, auditoři, pracovníci finančních a ekonomických úseků, statutární zástupci

 

Témata:

•              Konec éry papíru a nástup digitální éry – je to realita?

•              Na čem se pracuje a co chystá tzv. eGovernment

•              Aktuální změny a novinky v elektronické komunikaci, identifikaci a legislativě

•              Máte novou eObčanku? Víte, jak a na co lze použít?

•              Digitální eIdentita a nový Portál občana – ukázky využití v praxi

•              Životní cyklus písemnosti v elektronické podobě – pohled účetní i daňový

•              Elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály, co lze zjistit přes Internet

•              Elektronická podání – odeslání i přijetí, kdy je doručeno, kdy je neúčinné?

•              Ukládání – zajištění neměnnosti a průkaznosti e_písemností, praktické nástroje

•              Jak používat email, datovou schránku, elektronický podpis

•              Základy práce s datovou schránkou – veřejno- i soukromoprávní postavení

•              Nová verze systému datových schránek – praktické ukázky

•              Evropský rozměr – jak je to v EU?

•              Co je to cloud, lze jej využívat? (včetně otázek ochrany osobních údajů – GDPR)

•              Jaké používat zabezpečení, kryptování a šifrování

•              Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat

•              Dotazy, diskuse, praktické návody a tipy

 

Přednáší:     Dr. Milan VODIČKA, daňový poradce,  IT specialista-

ved.sekce IT KDP ČR

   Termín:     11. září 2019 ( středa)  od 8.30  ( 8.00 prezence)

      Místo:     Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice

       Cena:    1800,-Kč / vč. DPH/

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,

zákusek, materiály lektora.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

 

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  

Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. Tudíž členové Komory auditorů ČR 

mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřeby

jejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a 

seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do

přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku

"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 


Zarezervovat kurz: IT technologie v účetnictví, daních a komunikaci neziskových organizací aneb nástup digitální éry

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Kategorie

Přiřazené tagy