Tisk

Digitalizace účetnictví a správy daní, elektronické doklady a písemnosti, zásady archivace

Datum zahájení:
30. květen 2019, 08:30
Datum ukončení:
30. květen 2019, 13:30
Kód:
VS: 12519

Popis

 

Cíl semináře: seznámit posluchače s hlavními trendy vývoje elektronizace státní správy (eGovernment) a s novinkami v oblasti daňových podání a komunikace se správcem daně, náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady (účetní, daňové), jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií

 

Cílová skupina: účetní, ekonomové, auditoři, pracovníci finančních a ekonomických úseků, asistenti daňových poradců

 

Témata:

•                     Vliv IT na správu daní, náhrada papírové formy

•                     Strategie eGovernment, Smart Administration, výhled do roku 2020

•                     Aktuální změny a novinky v komunikaci, identifikaci a legislativě

•                     Evropský rozměr – pohled na situaci v EU

•                     QR kódy, digitální písemnosti – pohled účetní a daňový

•                     Digitálně podle daňových zákonů (DPH, DPFO, DPPO, DŘ)

•                     Elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály

•                     Nespolehlivý plátce, ručení, internetové registry DPH a VAT

•                     Elektronické formuláře

•                     Ukládání – zajištění neměnnosti a průkaznosti e_písemností

•                     Digitální přílohy – průkaznost, archivace, praktické nástroje

•                     Co je to cloud a jak lze využít

•                     Zabezpečení, kryptování a šifrování (i ve vztahu k GDPR)

•                     Rizika a hrozby v oblasti IT

 

•                     Alternativní názvy semináře: Elektronické účetnictví, Digitální doklady a jejich životní cyklus, Daňařina a účetnictví bez papíru

 

Přednáší:     Dr.Milan VODIČKA, daňový poradce,  IT specialista, ved.sekce IT KDP ČR

   Termín:     30.května 2019 ( čtvrtek)  od 8.30  ( 8.00 prezence )

      Místo:     Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice

       Cena:    1800,-Kč    / vč.DPH/

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,

zákusek, materiály lektora.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974             DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

 

 

 

 

 

 


Zarezervovat kurz: Digitalizace účetnictví a správy daní, elektronické doklady a písemnosti, zásady archivace

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Kategorie

Přiřazené tagy